„POHODOVÉ MŠ“ je pro mě směr, kterým chci jít. Mým cílem je, aby se v mateřské škole cítili dobře děti, zaměstnanci i rodiče a pracovali jsme jako tým. Snažím se, aby prostředí v MŠ bylo příjemné, přátelské, pohodové a díky tomu si s dětmi užijeme spoustu legrace a snadněji se naučíme novým věcem.
Vystudovala jsem magisterské studium v Liberci obor speciální pedagogika předškolního věku se zaměřením na logopedii. Mám praxi v mateřské škole a na základní škole speciální.
Ráda s dětmi jezdím na výlety, chodím do přírody. Ke každému dítěti přistupuji jako k osobnosti, dbám na individuální přístup. Největší odměnou je pro mě dětský úsměv.
Práce s dětmi mě vždy velmi bavila, ať už šlo o práci na dětských táborech, či při realizaci primárně preventivních programů na základních školách. S dětmi především ráda tvořím a snažím se při práci s nimi využívat co nejvíce svoji kreativitu. Proto věřím, že si s dětmi budu rozumět a že se společně naučíme spoustu nového.
Jsem absolventkou bakalářského studia oboru Speciální pedagogika - intervence a dále pokračuji ve studiu dálkově v navazujícím oboru.
S dětmi nejraději cvičím, hraji pohybové hry nejen ve třídě, ale i v přírodě. Další činností, která mě s dětmi naplňuje, je zpívání, u kterého se snažím v dětech probudit smysl pro rytmus, melodii a celkový zájem o hudbu.
Jsem absolventkou Vyšší odborné školy pedagogické v Mostě - obor Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Vracím se po rodičkovské dovolené a na práci s dětmi se velice teším.
S dětmi nejraději tvořím a hraji pohybové hry. Největší odměnou je pro mě dětský úsměv. Sanžím se být pro děti co nejlepším vzorem.
Jsem absolventkou Vyšší odborné školy pedagogické - obor předškolní a mimoškolní pedagogika.
Ráda s dětmi vytvářím a maluji, výsledky jejich práce mě těší. Není nic víc, než úsměv a radost na dětské tváří.
Mám vystudovanou Předškolní a mimoškolní pedagogiku - AGC Teplice. Dříve jsem pracovala na 1. stupni ZŠ, jako asistentka pedagoga. Absolvovala několik seminářů a webinářů – Poruchy pozornosti u dětí v MŠ a na 1. stupni, Rozvoj řeči v předškolním zařízení, Poruchy chování a také kurzu „Logopedický asistent“.
Jsem absolventem střední pedagogické školy v Mostě. Ráda se učím novým věcem. Práce s dětmi mě vždy velmi bavila, proto se také snažím o to, aby se děti ve školce cítily dobře a v bezpečí. Mým hlavním cílem je být dobrým vzorem dětem a snažit se podporovat jejich fantazii a tvořivost.
Jsem asistent pedagoga a již několik let se věnuji dětem ve třídě. Společně s paními učitelkami se snažím o to, aby děti byly spokojené, a rády do mateřské školy chodily. K mým zálibám patří četba, kino, divadlo, chůze, plavání a pobyt v přírodě.
Absovovala jsme kurz asistenta pedagoga a vystudovla jsem Střední školu diplomacie a veřejné správy.
Pracuji na pozici asistentky pedagoga. Práce s dětmi mě naplňuje, snažím se být pro ně oporou v každé situaci. S paní učitelkami děláme vše pro spokojenost dětí.
Absovovala jsme kurz asistenta pedagoga a vystudovla jsem Střední školu diplomacie a veřejné správy.
Hlavní náplní naší práce je starat se o to, aby bylo ve školce čisto i voňavo a aby se vše lesklo. Dětem pomáhám také s oblékáním, svlékáním, se stolováním, staráme se i o jejich postýlky. Pokud je potřeba, společně s paními učitelkami doprovázíme děti na výlety, plavání i do knihovny.
Dětem společně staráme o dobré jídlo a pití. Jsme rády, když dětem chutná. Víme, že se jí i očima, proto se snažíme, aby jídlo bylo nejen chutné, ale aby i dobře vypadalo. Naším cílem je také naučit děti jíst rozmanitou stravu. Vaříme s radostí a práce nás baví.